body combat

Nu är dagens pass på Iksu äntligen avklarat. Puh! Som jag nämnde tidigare så hade vi Body Combat i morse. Jag hade ju ingen aning om vad det var men det var som jag trodde, skit jobbigt. Men jättekul! Man använder sig av tekniker från karate, taekwando, capoeira, boxing och muay thai. I början kände man sig rätt dum som stod och slog och sparkade i tomma luften åt alla möjliga håll men efter en liten stund brydde jag mig inte alls. Alla andra såg ju rätt roliga ut de med.
Efter passet åkte jag hem för att äta och duscha. Jag hann till och med ta mig ett bad + lägga en ansiktismask och göra en hårinpackning. Nu ska jag alldeles strax moppa i väg till skolan igen för min sista lektion, matte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0