Måndag

Nu är jag äntligen hemma från en hel skoldag och 4 timmar jobb. Äta, se Lipstick Jungle och duscha är vad som återstår innan det är dags för sängen. Vilket passar mig perfekt för jag är både utsvulten och ruggigt trött. I morgon börjar dagen med body combat på friskvården. Jag har absolut ingen aning om vad det är men någonting säger mig att det kommer vara vääldigt jobbigt. Spännande, spännande! Sen har vi hål, matte och slutar 13.25 så dagen blir hyfsat skön :) Nej nu måste jag skynda mig att äta upp maten för mitt favoritprogram börjar om bara 6 min! Puss

I kväll bjuder jag på en bild på denna skönhet :)


Kommentarer
Postat av: Ester :)))

hahaha jävlar vilken skönhet ;) hoppas det gick bra på jobbet gumman och att vi ses snart!!

2009-08-25 @ 09:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0