träningsvärk

Idag finns det nog inte en enda kroppsdel som jag inte har ont i. Stel som en pinne är jag också. Med andra ord så kan man säga att gårdagens Body COMBAT satte sina spår! Fast lite skönt är det ändå för det är ju i alla fall ett bevis på att träningen gav ett bra resultat.. eller så är det jag som är otränad. Haha! Kan ju alltid hoppas att den inte är värre i morgon men jag ska nog inte hoppas på för mycket. Jag ska på body pump i morgon så det skulle vara skönt om den la sig lite! Annars är det bra. Jag lever. Haha visst låter jag positiv? Jag är både trött och hungrig så humöret är långt ifrån på topp.
Kvällens planer är plugg och inte så mycket mer. Nu är det mat också, tack och lov för det!

Kommentarer
Postat av: Ester :)))

jag ser din header nu!!! den är superfin gumman!

2009-08-27 @ 14:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0