Myshelg med Ida

Hela helgen har spenderats med Ida här i Sörmjöle hos mamma. Vi har varit så slöa man bara kan bli men det har varit så himla skönt! Helgen har bjudit på en hel del slappande framför tv:n, mycket sovande, massa mat och annats gott, promenader, tunnbad och så klart en massa skitsnack och skratt. Hehe!
Men någon nytta har jag i alla fall gjort ska jag tala om för er! Jag har minsann räknat ett kapitel i matteboken. Jag pluggar inför nationella provet för de missade jag när jag var i Bulgarien.

I övrigt så är det bara 18 dagar kvar tills jag fyller år!! Jag har önskat mig en platt tv och en digitalkamera och om jag har tur så får jag båda två! Nu låter det säkert som att jag är världens bortskämdaste unge men så ligger det faktiskt inte till! Jag har hittat en billig tv som jag har önskat mig av pappa(eftersom att mina föräldrar är skilda så köper de inte alltid pressenter tillsamans) som både julklapp och födelsedagspressent. Sen så har jag önskat mig en digitalkamera av mamma, Roger och mormor. Ganska smart om jag får säga det själv! Nu är det snart mat och tack och lov för det. Jag håller på att svälta ihjäl! Innan det så hade jag tänkt plocka undan på mitt rum innan mamma får spader. Så bäst att jag går nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0