back on track

Hej på er, efter ett litet uppehåll så är jag tillbaka igen!
Har ni haft en bra sommar? Min sommar har varit toppen. Jag har jobbat rätt mycket, varit med mina vänner och bara njutit av att få vara ledig. Den har frmför allt bjudit på sjukt sena nätter, nattbad, många mysiga dagar med framför allt kvällar med mina vänner mm. Precis sånt som sommaren är till för! Vädret har dock kanske inte varit det bästa så jag har knappt badat något alls i sommar (förutom nattbad som det blev en hel del av) och speciellt brun är jag inte heller.
Sista helgen på lovet spenderades i Stockholm med Ida, vilket var underbart! Vi shoppade, gick på The Voice, träffade vänner och bara levde livet. Dock var Voice inte alls så bra som vi förväntat oss, vi var lite besvikna.
Min sommar var alldeles underbar, även om den bjöd på en del ont också.

Det är första riktiga skoldagen idag. Eller jag skulle väl egentligen inte kalla det för någon riktig skoldag. Det enda vi gjort hittills är att leka sammarbetslekar och bekantat oss med en ny lärare och så lär dagen fortsätta att se ut för vi har nya lärare i de båda ämnena som vi har kvar. Nu ligger jag i uppehållsrummet på skolan och tar det lugnt. Snart börjar jag igen och då har har jag bara historia och engelska kvar innan klockan är fyra och vi får sluta. Sen gör Ida mig sällskap resten av dagen, kvällen och natten :) Nu börjar jag snart så bäst att jag går. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0