magont

Idag är det en DÅLIG dag. Jag har magknip så det bara sjunger om det. Jag hoppas i alla fall att det är bättre tills i morgon för jag har ingen lust att ligga hemma och häcka en dag till. Då går jag faktiskt hellre till skolan för. Titta på tv och till största delen sova, så har min dag sett ut mina vänner. Så ni kanske kan förstå varför jag hellre är i skolan. Kvällen blir tyvärr inte så mycket mer händelserik. Jag hade tänkt se  Män som hatar kvinnor eller en Beck film efter att jag försökt äta lite och sen är det Lipstick jungle klockan 9. Nu ska jag ta mig något att äta och fortsätta vila. Ha en bra kväll och hoppas att ni mår bättre än vad jag gör :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0