tjejkväll

Mamma och Roger är borta hela helgen så jag och tre vänner passade på att ha en girls night hos mig igår. Vi åt god mat + jättegod efterrätt, badade tunna, snackade en massa skit och massa annat, precis så som det ska vara. Tack för en super rolig kväll tjejer! Och vet ni vad? Frida köpte en vattenpipa till mig på Malta. Gissa om jag är glad! Den invigdes förstås igår :) Ida och Natali åkte hem idag men Frida är kvar och gör mig sällskap. Vi har bara tagit det lugnt hela dagen, jätteskönt. Medan de andra sov så var jag och Natali uppe tills det blev morgon.. så jag och Frida har legat i sängen och pratat hela dagen. Slappt men väl behövligt! Imorgon blir det en del plugg, något annat har jag inte planerat än. Nu ska jag vara social med Frida igen. Natti


Jag och Frida myste på bryggan i kväll.


Frida


Natali och Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0