fredag

Min helg börjar med en mys kväll hemma, för jag är sjuk. Egentligen så kan man säga att min helg började redan igår för då var jag också sjuk och hemma från skolan. Ida kommer i alla fall hit med en bra film och ser Idol med mig. Fast först så ska vi till stan för att äta. Hennes mamma är så snäll och sjutsar oss dit så just nu sitter jag och väntar på att de ska komma och plocka upp mig. Ida ringde mig för en timme sedan och sa att de skulle komma om 40 min... right! Haha fast nu kommer de tydligen snart. Bäst att jag gör mig klar. Ha en bra kväll!

Bara för att jag saknar Bulgarien


Kommentarer
Postat av: Kalle!!!!

När man är sjuk ska man ligga hemma.....Inte vara på stan!!!!

2009-11-07 @ 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0