Those will be the best memories

Efter närmare fyra timmars slit på Max en fredag kväll så gjorde pizzan pappa beställde, Idol och ett varmt bad resten av min kväll. Och vet ni vad? Idag insåg jag att jag har så mycket plugg nästa vecka så jag fick lov att AVBOKA mina planer för i helgen( sorry Danne men jag var faktiskt tvungen om jag ska få någon ordning på dehär :( ). Två prov och två redovisningar. Tagga! Det är väl vad jag kan säga om helgens planer.. men inga sura miner för det inte :) För övrigt så sitter jag fortfarande hoppandes av glädje i soffan för att Camilla äntligen åkte ut ur Idol, det var på tiden!! Nu tror jag faktiskt att jag ska hoppa i säng. Är så himla trött så ögon locken trillar snart igen och dessutom har jag ställt klockan på 10 för att göra lite nytta :)

Satt och tittade igenom alla bilder från i sommaren. Det här var bland det absolut bästa på hela sommaren!






Kommentarer
Postat av: Eva

Bra gjort pluggis!!!!

2009-10-17 @ 16:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0