gästbloggning,hihi

Hejsan alla vickans läsare,
Jag vet inte hur länge jag och vickan har pratat om att jag ska gästblogga, men bättre sent än aldrig?
Victoria Lindgren är en av de bästa personer jag har träffat, hon har överträffat alla mina förväntningar.
jag vet inte exakt hur vi började umgås,vi umgichs ofta på discon tillsammans men efter balen i nian började vi umgås på riktigt om jag minns rätt.
vi tillbringade många sommar dagar,kvällar och nätter tillsammans under 2008. skämde ut oss gånger många, men skrattade åt det sen tills vi nästan svimmade.
Jag tänkte redan då att den här tjejen är bättre än vad jag nånsin vågat tro.
Nu det senaste året har vi umgått så mycket vi hunnit och dagarna i yttersjö är bland det bästa jag gjort.
Vi har hunnit uppleva det mesta,
allt från att ha gråtit floder i varandras famnar till att ha känt den där riktiga glädjen som gett oss kramp i käkarna flera dagar efter allt skratt.
Alla nätter vi har suttit uppe och bara pratat, det känns som att vi aldrig får slut på saker att prata om och sen vissa nätter pratar vi om en och samma sak hela tiden. Alla gånger det har gått åt helvete och på något vis lyckas du ändå alltid få mig att hitta hopp.
Vi har så mycket minnen tillsammans att det hade tagit en evighet för mig att räkna upp alla. och vissa av dom vill jag inte ens minnas, men dom finns där och jag tror att vi har blivit tusen gånger starkare pga dom.
Jag minns för bara att tag sen när du sa,du var mitt enda ljus då,ester.jag blev så glad, det kändes verkligen som att jag hade lyckats hjälpa dig uppåt,och det är bland den bästa känslan jag har haft.
Jag hoppas vi får mer än tusen fler minnen tillsammans, jag känner på mig att vi kommer komma långt tillsammans. Nyår står väl först på listan?
Jag älskar dig min partypingla!
och glöm inte,
Det är långt ifrån slut,det här är bara början, en början på något riktigt bra och fullt av äventyr.









// ester sjögren

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0