tomorrow will bring every key to every locked dream

Idag är det en bra dag. Trotts att vi har haft universums svåraste prov och trotts att mitt huvud är fyllt med på tok för mycket saker, helt fel saker som inte borde finnas där(skulle faktiskt inte förvåna mig om det exploderar). 

JAG ÄLSKAR MITT HÅR!! Jag undrar hur många gånger jag tittat mig själv i spegeln idag. Ni anar inte hur nöjd jag är. Kan inte sluta titta på det! Jag fick till och med höra att jag ser äldre ut nu.. vilket jag måste hålla med om :)  För övrigt så ska jag på bio i kväll med Ester, vi ska se flickan som lekte med elden :)
Detta bådar inte gott för min ekonomi.. igår shoppade jag, var hos frissan och åt ute, idag äter jag ute och går på bio. Så jaa, ni kan ju tänka er att det sprättas en del pengar. Tror att jag ska hänga med i Björns genomgång nu..



Kommentarer
Postat av: jossssse

taack vixi

2009-10-22 @ 00:02:59
URL: http://josssea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0