hjälp

Har friskvård men fokuser på helt fel saker, allt som jag inte borde fokusera på... Ester färgade sitt hår för ett litet tag sen i en sån himmla fin brunfärg! Det fick mig att också vilja bli brunett igen. Jag har bokat tid hos min frissa nästa månad men jag har inte riktigt bestämmt mig för om jag bara ska färga utväxten eller bli lite mörkare. Är jag blond så syns ju utväxten på en gång..inte alltid så kul. Det får inte bli för mörkt bara för då kommer jag ångra mig och det kommer ta lång tid innan jag kan bli blond igen.  Så kanske en brunblond färg med lite mörkare slingor? :)


Kommentarer
Postat av: ester

vilken tur jag har :D

2009-09-23 @ 09:59:46
URL: http://amysidol.blogg.se/
Postat av: Frida

GÖR MÖRKARE :D

2009-09-24 @ 09:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0