they'll never know

Det absolut härligaste som finns måste vara att slå på Ipoden med favoritlåtarna på högsta volym och bara gå i evigheter, alldeles för sig själv. Jag har börjat ta ca en timmes promenad varje kväll bara för att det är så himla skönt. Funkar som världens bästa terapi, alla bekymmer försvinner äntligen för en stund och man mår så himla mycket bättre efteråt. Man blir så glad! Det var precis vad jag hade tänkt göra i kväll efter att jag blivit klar med kvällens historia plugg men så upptäcker jag att jag inte har något batteri kvar på Ipoden så den måste laddas först och nu är det alldeles svart ute så jag vet inte om jag vågar gå ut. Men om jag tar med mig vovven så kanske det går lite bättre? Fast frågan är ju vem hon skulle lyckas skrämma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0